Ajuntament Banyeres de Mariola
  • El teu ajuntament
    • L’alcalde
    • Corporació
    • Junta de Govern
    • El ple
      • Actes Plens
      • Sessions Ple a Youtube
  • Directori Municipal
  • Notícies
  • Informació útil
    • Guia de carrers
    • Instància General
  • El teu Poble
  • Contacte
  • Inici
  • Click to open the search input field Click to open the search input field Search
  • Menu Menu
  • Link to Facebook
  • Link to X

NIVELL DE PREEMERGÈNCIA 3 – NORMATIVA

12 de agost de 2022

La Generalitat Valenciana ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis del 12 al 15 d’agost, inclosos.

Amb la següent normativa d’obligat compliment en els terrenys forestals de la Comunitat Valenciana:
a) Prohibició del trànsit de persones per senderes i camp a través.
b) Suspensió d’obres i treballs en els terrenys forestals o els seus voltants.
c) Suspensió de l’ús festiu-recreatiu del foc per motius festius en terrenys forestals i en la zona d’influència forestal (fins a 500 metres).
d) Prohibició genèrica d’encendre qualsevol tipus de foc en els terrenys forestals i en la zona d’influència forestal (fins a 500 metres).

e) Suspensió de qualsevol mena d’autorització atorgada per a circulació esportiva per terrenys forestals.
A més, amb motiu d’aquesta situació meteorològica extraordinària, s’estableixen les següents restriccions addicionals:
a) Prohibició de circular per les pistes i camins forestals, amb qualsevol mena de vehicle, bicicleta o a peu, dins dels parcs naturals que se citen a continuació, excepte el trànsit de vehicles per a actuacions de gestió, proveïment, manteniment, vigilància, accés a residències, explotacions agràries o instal·lacions de serveis enclavades dins del
mateix parc:
– Serra d’Irta
– Penyagolosa
– Desert de les Palmes
– Tinença de Benifassà
– Serra d’Espadà
– Serra Calderona
– Chera-Sot de Chera
– Puebla de San Miguel
– Túria
– Hoces del Cabriel
– Serra de Mariola
– Font Roja
– El Montgó
– Serra Gelada
– Prat de Cabanes-Torreblanca
– Marjal Pego-Oliva
– La zona forestal del parc natural de l’Albufera.
b) Prohibició de qualsevol prova esportiva que transcórrega per terreny forestal, i suspensió de les ja autoritzades per al període indicat.
c) Les àrees d’acampada i campaments gestionats per la Generalitat, i els albergs, campaments i càmpings situats en terrenys forestals, no podran realitzar activitats esportives i/o recreatives fora de les instal·lacions pròpies d’aquests.

 

RESOLUCIÓ COMPLETA

Share this entry
  • Share on Facebook
  • Share on X
  • Share on WhatsApp
  • Share by Mail
https://www.portademariola.com/wp-content/uploads/2020/07/bombersFORESTAL.jpg 900 1200 josep https://www.portademariola.com/wp-content/uploads/2015/09/escudo-190x300.jpg josep2022-08-12 17:45:532022-08-12 19:54:00NIVELL DE PREEMERGÈNCIA 3 – NORMATIVA

Inforatge

  • Webs Municipals
  • Transparència
  • Urbanisme
  • Seu electrònica
  • Plataforma de contractació del sector públic
  • Tauler d’anuncis
  • Informació pública
  • Perfil Contractant
  • Promoció Econòmica
  • Suma
  • Mancomunitat l’Alcoià i El Comtat

Categories

Administració Agricultura Contractació Cultura Educació Esports Festes Indústria Joventut Medi Ambient Museus Noves Tecnologies Promoció Econòmica Protecció Civil Sanitat Sense categoria Serveis Socials Transparència Treball Tributs Urbanisme
  • Pàgines d’interès
  • Multimèdia
  • Noves Tecnologíes
  • Biblioteca
  • Serveis Socials
  • Sanitat
  • Medi Ambient
  • Estadística
  • Agència Desenvolupament Local
  • Policia Local
  • Cultura
  • Joventut
  • Esports
  • Festes
  • Museus
  • Conservatori
Ajuntament Banyeres de Mariola
  • Plaça de l’Ajuntament,1 03450 Banyeres de Mariola (Alcant) Telf: 966567315 – Fax: 965566668
Scroll to top Scroll to top Scroll to top